بازی دانشجویی
وبلاگ دانشجویان پرستاری قائن سال 90 ورودی بهمن

 

 

سلام بر بروبچ پرستاری ورودی بهمن امروز یه بازی جدید رو میخوایم با هم تجربه کنید لطفا در بخش نظرات این پست بگین شماره های مربوط به آدم های داخل تصویر کدوم یکی از بچه های کلاس هستش.فقط لطف کنین به هرعدد فقط یک نفر رو نسبت بدین



 



نظرات شما عزیزان:

یه همکلاسی
ساعت14:59---7 ارديبهشت 1391
اینو گفتم تا خانما فک نکنن خبریه..؟؟؟؟!!!
پاسخ مسافر انتظار:مثلا چه خبری؟؟؟؟؟چرا اینقدر جو رو بهم میزنین شاید دو نفر تو کلاس به هم علاقه مند باشن.البته این جور نظرات من میدونم که از نظر روانشناسی از کجا منشا میگیره که متاسفانه نمیتونم بگم


یه همکلاسی
ساعت18:15---6 ارديبهشت 1391
قانون5 نیوتن:عشق در مردها از بین نمیرود بلکه از زنی به زن دیگر انتقال می یابد؟؟؟!!!
پاسخ:کی گفته؟چرا اینقدر پشت مردها صفحه میزارین.اگه شما یه علامت بدین که به مردها علاقه مند هستین اونوقت عمرا شماها رو ول کنن.


سيد محمد ابراهيم مدني
ساعت14:00---2 ارديبهشت 1391
سلام. من خواستم بهتون تبريك بگم كه ايول بابا تركونديد . من بچه قاينم و مثل شما ورودي بهمن 90 هستم. الان توي تربت حيدريه درس مي خونم . اگه شد و موافقت كردن مي خوام انتقالي بگيرم و بيام پيش شما . فقط برام دعا كنيد . اگه صدامو شنيديد و خواستيد برام پيامي بذاريد بيايد توي وبلاگ من . فقط ترو تميز نيست تازه درستش كردم . http://ebrahim72.blogfa.com

mozhgan
ساعت12:04---24 اسفند 1390


ok aliiiiiiii bood aghaye sarvari


مسافر انتظار
ساعت13:11---22 اسفند 1390
1-امین یکتا
2-حبیب قادری
3-مهدی قراری عارفی
4-خانم قربانی
5-بهمن خسروجردی
6-امین غلامزاده
7-نمیدونم
8-خانم ها صالحی و صفاپور
9-خانم میری
10-خانم داوری
11-خانم حیدرپور
12-خانم داغستانی
13-بییییییییب(به جون خودم نمیشه گفت گیر ندین)
14-خانم داز
15-سعید عربی
16-نمیدونم
17-خانم سالاری
18-خودم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 21 اسفند 1386برچسب:,
ارسال توسط مسافر انتظار
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 146
بازدید دیروز : 135
بازدید هفته : 287
بازدید ماه : 281
بازدید کل : 47999
تعداد مطالب : 358
تعداد نظرات : 372
تعداد آنلاین : 1



فال حافظ



استخاره آنلاین با قرآن کریم

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما
Pichak go Up

-_ !News _-